THIS PAGE IS UNDER CONSTRUCTION

Ova stranica je u izradi. Molimo da navratite uskoro, radimo na novim sadržajima.

Future-Ready IT

Istraživanja IDC-a - prednosti ulaganje u IT


  56 %
više prihoda od novih proizvoda
  108 %
povećanje prihoda ili rezervacije i prodaje
  56 %
bolja vjernost i zadovoljstvo kupaca
  83 %
veća produktivnost zaposlenika

Transform IT to transform your business

Poslovni rezultati počinju samo sa za budućnost spremnim IT

Prema izvješću IDC-a, ulaganje u suvremene informacijske tehnologije donosi mnoge prednosti, od povećanja prihoda do veće produktivnosti zaposlenika. Rezultati istraživanja o položaju IT odjela u kompanijama pokazuju kako svaka druga tvrtka u srednjoj i istočnoj Europi promatra IT kao trošak, a ne kao važan element koji tvrtki omogućava uspješno poslovanje baš kao što to čine klasični poslovni odjeli, marketing ili odjel prodaje.

Tvrtkama definitivno nije lako održavati i razvijati postojeće platforme druge generacije vlastitog IT sustava koje su osmišljene kako bi obavljale specifične aplikacije važne za samu tvrtku te istovremeno inteligentno ulagati i uvoditi tehnologije Treće platforme koje se baziraju na mobilnosti, društvenim medijima ili big data i cloud rješenjima.

Ulažete li dovoljno i na vrijeme u novu IT opremu i održavanje postojeće? Vjerojatno upravo to vaša konkurencija čini efikasnije i zato napreduje brže od vas. Jeste li se zapitali koliko ćete novca izgubiti ako trajno izgubite iznimno važne podatke? Imate li Disaster Recovery rješenje i jeste li razmišljali o njemu?

U današnjem poslovanju sigurnost i zaštita podataka predstavljaju iznimno važnu ulogu koja tvrtkama omogućava nesmetano poslovanje bez straha od propusta ili „napada“ i nepohodna su u modernom poslovnom okruženju.

Moj Servis Team zna zašto i kako biste najoptimalnije trebali ulagati u Vaš IT!

Informacije o uslugama

Cjenik usluga i uvjeti poslovanja servisa

1) Dijagnostika kvara za stolna, prijenosna računala, servere te kompleksne uređaje se naplaćuje prema važećem cjeniku usluga. Tijekom procesa dijagnostike, utvrđivanja kvara ili popravka može doći do potpunog okazivanja uređaja, komponenti, memorije ili medija za pohranu podataka. MOJ SERVIS INFORMATIKA d.o.o. se odriče rizika i odgovornosti za nastalu štetu i gubitak podataka.

2) Svi nedostaci kao što su prijašnji kvarovi, oštećenja i ogrebotine moraju biti prijavljeni od strane korisnika prilikom prijema ili dostave proizvoda u servis. Završnu provjeru fizičkih oštećenja ili nedostataka obavlja MOJ SERVIS prilikom dijagnostike i procesa otklanjanja kvarova. Uređaje održavajte prema uputama i pohranjujte podatke.

3) Trošak i odgovornost dostave uređaja u servis snosi korisnik ili posrednik ukoliko nije drugačije određeno. Tijekom dostave kuriskim službama paketi su osigurani od strane prijevoznika.

4) Tehnički zahvati na operativnim sustavima, programima i aplikacijama, otklanjanje sistemske ili programske pogreške, instalacija, optimizacija, dijagnostika, uklanjanje virusa te podešavanje softvera su naše usluge koje se naplaćuju prema važećem cjeniku. Održavanje i ažuriranje programske opreme i briga o rezervnoj kopiji podatka je u domeni korisnika uređaja. MOJ SERVIS zadržava pravo da obavi uslugu instalacije operativnih sustava, aplikacija i programskih paketa u svrhu otkanjanja nedostataka ili na zahtjev korisnika. Odgovornost za pravilno licenciranje i poštovanje autorskih prava je na korisniku ili vlasniku uređaja.

5) MOJ SERVIS ne odgovara za pohranjene podatke i programsku opremu na računalu ili bilo kojem mediju ili uređaju za pohranu i prijenos podataka. Korisnik je dužan prema svom nahođenju i potrebama napraviti sigurnosnu kopiju važnih podatka prije dostave uređaja na servis. Usluga spašavanja podataka može biti će naplaćena u dogovoru sa korisnikom i prema važećem cjeniku.

6) U slučaju zahtjeva za vanjamstveni popravak, zahvate do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima.U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno, usmeno ili elektronsko očitovanje temeljem ponude i/ili dijagnostike navedne u radnom nalogu. Na odluku korisnika čekamo do 15 kalendarskih dana.Nakon isteka tog roka, proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova obavljene dijagnostike kvara te troškove dostave i/ili skladištenja prema važećem cjeniku.

7) U slučaju kada se uređaj dostavi u servis s kvarom npr. grafičke kartice i/ili matične ploče koji uzrokuje smanjenu funkcionalnost računala kao što je blokiranje ili spontano gašenje računala u radu odnosno vidljivim simptomima kao: artefakti u prikazu, prelijevanje boja i sl. pristupa se posebnom dijagnostičkom zahtjevnom procesu.Ukoliko je kvar elektronike i sklopova znatan tijekom procesa otkanjanja ili dijagnostike istog moguć je potpuni prestanak rada uređaja. MOJ SERVIS u tim slučajevima ne snosi rizik niti odgovornost za popratne dodatne kvarove koji mogu nastupiti tijekom dijagnostike i servisiranja. U slučaju vanjamstvenog popravka koji nije uspio ili je stranka odustala od popravka naplaćuje se dijagnostika prema važećem cjeniku. Uvijek radimo zahvate najopimalnije za korisnika i u najboljoj namjeri. U slučaju neisplativog popravka nudimo i otkup uređaja u zamjenu za troškove dijagnostike i/ili popust kod kupnje novog uređaja..

8) Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka, dijagnostike i ponude servisa naplaćujemo skladištenje uređaja u iznosu od 5,00 kn za svaki dan skladištenja. Za uređaje koji nisu preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju ne odgovaramo te biti rashodovani ili reciklirani a dijelovi korišteni za pokriće troškova.

9) Korisnik je jasno i unaprijed upoznat sa uvjetima poslovanja na ovoj primci, našoj web stranici ili na upit te time smatramo da je suglasan sa svim uvjetima poslovanja i cijenama servisa prema važećem cjeniku.

PREUZETI UREĐAJ S SERVISA MOGUĆE JE JEDINO UZ PREDOČENJE SERVISNE PRIMKE!

ažurirano 01.06.2019.
usluga opis cijena hitno
dijagnostika prve složenosti dijagnostika jednostavnog kvara na manje složenom proizvodu odnosno proizvodu niske prodajne cijene.  50 75
dijagnostika druge složenosti dijagnostika kvara na složenom proizvodu koja zahtijeva uporabu testnih dijelova, dijagnostičkih uređaja ili softverskih alata. 100 150
dijagnostika treće složenosti dijagnostika kvara na prijenosnom računalu ili visoko složenom proizvodu ili dijagnostika koja zahtijeva posebnu specijalizaciju. 150 225
sat rada servisera sat rada servisera kod popravka tableta i smartphone uređaja, popravak konektora, zamjena ekrana. 150 225
sat rada servisera sat rada servisera kod popravka PC računala, LCD monitori, LCD TV, informatičke opreme i potrošačke elektronike. 200 300
sat rada servisera sat rada servisera, kod popravka prijenosnih računala, serveri, složena računala ili složene opreme. 250 375
izlazak na teren izlazak servisera na lokaciju grad Zagreb 75 110
sat rada servisera teren sat rada servisera, kod popravka informatičke opreme, potrošačke elektronike, prijenosnih računala ili složene opreme,PC, prijenosna računala, LCD TV, serveri, složena računala 300 450
logistički troškovi
skladištenje
ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5,00 Kn za svaki dan skladištenja. 5 5
logistički troškovi
manji paket
trošak dostave za tablete i smartphone uređaje (manji paket) u jednom smjeru 35 35
logistički troškovi
veći paket
trošak dostave za prijenosno računalo, PC ili monitor u jednom smjeru 50 50
logistički troškovi 30kg+ dostava uređaja mase 30 i više kg u jednom smjeru, skladištenje proizvoda kod izvan jamstvenih servisa. 170 170
Sve cijene su sa uključenim PDV-om.
  • * USLUGA - sat rada servisa se obično odnosi na uslugu za koju je potrebno više sati rada ili dana testiranja ili dijagnostike
  • * DIJAGNOSTIKA - trošak dijagnostike se ne naplačuje ukoliko korisnik prihvati popravak koji ima opravadanu i prihvatljivu cijenu. Popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 Kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima
  • * HITNI POPRAVCI - popravci kada korisnik zatraži hitan postupak - cijena usluge se uvećava za 50%
  • * Akcijske cijene pojednih usluga koje oglašavamo i nudimo ne obračunavaju se po ovom cjeniku
  • * POPUSTI - ukoliko koristite više naših usluga možete ostvriti popust do 20% osnovnu cijenu usluga
  • Pretplatite se na naš newsletter i budite u toku s našim ponudama i novostima

    Kontaktiraj servis ili nazovi odmah 01 6625 939

    Pošalji upit

    Obratite nam se s povjerenjem i saznajte što sve možemo učiniti za vas.

    PICK-UP & RETURN - Preuzmi i vrati

    Trebaš popravak? Iz drugog si grada ili nemaš vremena navratiti. Mi šaljemo dostavu :)

    Ukoliko vam treba popravak uređaja a niste iz Zagreba, nema problema, uštedite i vrijeme i novac, pošaljite ga brzom dostavom i ubrzo vam javiti optimalnu procjenu popravka. Jednostavno naručite dostavu vašeg uređaja iz vašeg doma ili tvrke na popravak u MOJ SERVIS sa povratom na vašu adresu Overseas Express kurirskom dostavom

    MOJ IT BLOG savjeti - recenzije - vijesti

    Dijelimo sa Vama naše znanje, iskustvo, savjete i preporuke :)