ovlašteni servis za Toshiba prijenosna računala i Wileyfox telefone otkup laptopa otkup notebook otkup računala otkup rabljenih računala otkup tableta otkup mobitela otkup smartphone otkup pc komponenti otkup informatičke opreme čišćenje kompjutera čišćenje laptopa čišćenje računala čišćenje laptopa cijena čišćenje laptopa od prašine servis toshiba laptopa servis laptopa zagreb servis laptopa split servis laptopa osijek servis laptopa rijeka toshiba servis laptopa servis hp laptopa servis kompjutera zagreb lg servis zagreb toshiba servis zagreb hp servis zagreb mobitel servis zagreb acer servis zagreb laptop servis zagreb servis monitora zagreb toshiba laptop servis zagreb panasonic servis zagreb servis pc zagreb pc servis zagreb htc servis zagreb servis računala zagreb mr servis zagreb servis panasonic zagreb toshiba ovlašteni servis zagreb servis acer laptopa zagreb servis računala novi zagreb servis racunala zagreb servis za laptope zagreb servis tableta zagreb acer ovlašteni servis zagreb alcatel servis zagreb servis računala servis računala osijek servis računala karlovac servis računala split servis računala rijeka

Moj Servis Informatika

Profesionalni servis i održavanje ICT opreme

Laptop - PC - Smartphone - Tablet servisni centar pravo ime za ICT usluge #WeCanFixIT

Moj Servis #WeCanFixIT


LAPTOP | PC | SMARTPHONE | TABLET | MONITOR | ... ma sve se može popraviti :)
Ovlašteni servis za Toshiba prijenosna računala i Wileyfox telefone

PROLJETNE AKCIJSKE USLUGE SERVISA #WeCanFixIT

SSD NADOGRADNJA

ssd-upgrade

LAPTOP CLEAN & REPAIR

laptop-clean

POPRAVAK KUĆIŠTA

laptop-case-fix

ICT servisne usluge

Profesionalan, kvalitetan i optimalan popravak uređaja uz najbolji omjer uloženo / dobiveno u to se možete pouzdati.

Besplatna dijagnostika

Na usluge dajemo 100% jamstvo zadovoljstva… ili vraćamo novac. Mi volimo svoj posao ... isprobajte nas :)

PICK-UP & RETURN

Brzo i jednostavno naruči dostavu uređaja u servis. Popuni obrazac, pripremi paket a mi se brinemo za ostalo :)

Status popravka

Imate 24/7 uvid u servisni proces, dijagnostiku, procjenu uz komunikaciju sa tehničarem koji radi na vašem uređaju.

67000 servisnih zahvata

Naše zadovoljstvo = uspješan popravak + zadovoljan korisnik :)

Profesionalni LAPTOP servis #MojLaptopServis


Vršimo kvalitetan i profesionalan popravak svih modela prijenosnih računala.
TOSHIBA - ovlašteni servis | Acer | Asus | Apple | Lenovo | Dell | Hewlett-Packard | Samsung | Fujitsu - Siemens | Gigabyte | IBM | LG | MSI | Panasonic| Sony | zapravo sve modele :)
Ovlašteni servisni partner za Toshiba prijenosna računala
LAPTOP SERVIS


Naše specijalnosti su popravci i reparacije matičnih ploča na nivou komponenti, nadogradnje, čišćenje od nakupljene prašine u hladilu, zamjena LCD ekrana, instalacija i optimizacija operativnih sustava, čišćenje virusa, razne gamadi i ugroza sigurnosti sustava te naravno implementacija vrhunske antivirusne zaštite

Profesionalni PC servis #MojPcServis


Vršimo kvalitetan i profesionalan popravak i nadogradnje svih modela PC stolnih računala.
Lenovo | Dell | Hewlett-Packard | Compaq | Asus| Acer| Alienware | Samsung | Intel | MSI | Fujitsu | Gigabyte | ... zapravo sve modele :)
PC SERVIS


Naše specijalnosti su popravci i reparacije matičnih ploča na nivou komponenti, nadogradnje, čišćenje od nakupljene prašine u hladilu, popravak LCD monitora, instalacija i optimizacija operativnih sustava i vrhunska antivirusna zaštita

Profesionalni SMARTPHONE servis #MojSmartphoneServis


Oslonite se na naše znanje, iskustvo i optimalne cijene
Vršimo kvalitetan i profesionalan popravak svih smartphone modela.
SAMSUNG GALAXY | APPLE IPHONE | SONY XPERIA | LG | HUAWEI | XIAOMI ACER | LENOVO | HTC | NOKIA | ASUS | MICROSOFT | MEIZU | ZTE | OPPO | MOTOROLA | MOTTO | BLACKBERRY | ALCATEL | ONEPLUS | ELEPHNE | ULEFONE | DOOGEE | OUKITEL | VIVO | CUBOT |LEAGOO ... Wileyfox ovlašteni servis
SMARTPHONE SERVIS


Usluge koje nudimo su zamjena LCD ekrana, touchscreen (staklo osjetljivo na dodir), popravak konektora, kamere, mikrofona i zvučnika, tipki, zamjena baterije, reprogramiranje i nadogradnja softvera, spašavanje podataka i anti virusna zaštita

Profesionalni TABLET servis #MojTabletServis


Vršimo kvalitetan i profesionalan popravak svih modela tableta.
Apple | Samsung | Sony | Acer | ASUS | Lenovo | Dell | HP | Huawei | Toshiba | ... zapravo sve modele :)
TABLET SERVIS


Usluge koje nudimo su zamjena LCD ekrana, touchscreen (staklo osjetljivo na dodir), popravak konektora, kamere, mikrofona i zvučnika, tipki, zamjena baterije, reprogramiranje i nadogradnja softvera, spašavanje podataka i antivirusna zaštita

Pretplatite se na naš newsletter i budite u toku s našim ponudama i novostima

Kontaktiraj servis ili nazovi odmah 01 6625 939

Pošalji upit

Obratite nam se s povjerenjem i saznajte što sve možemo učiniti za vas.

PICK-UP & RETURN - Preuzmi i vrati

Trebaš popravak? Iz drugog si grada ili nemaš vremena navratiti. Mi šaljemo dostavu :)

Ukoliko vam treba popravak uređaja a niste iz Zagreba, nema problema, uštedite i vrijeme i novac, pošaljite ga brzom dostavom i ubrzo vam javiti optimalnu procjenu popravka. Jednostavno naručite dostavu vašeg uređaja iz vašeg doma ili tvrke na popravak u MOJ SERVIS sa povratom na vašu adresu Overseas Express kurirskom dostavom

Informacije o uslugama

Cjenik usluga i uvjeti poslovanja servisa


Popravci se obračunavaju prema utrošenom vremenu + cijena dijelova i potrošnog materijala prema važećem cjeniku. Sve cijene su sa uključenim PDV-om.
usluga opis cijena hitno
dijagnostika prve složenosti dijagnostika jednostavnog kvara, na smartphone ili tabletu ili kvara na manje složenom proizvodu odnosno proizvodu niske prodajne cijene.  50 75
dijagnostika druge složenosti dijagnostika kvara na PC računalu ili složenom proizvodu koja zahtijeva uporabu testnih dijelova, dijagnostičkih uređaja ili softverskih alata. 100 150
dijagnostika treće složenosti dijagnostika kvara na prijenosnom računalu, LCD TV, serverima ili visoko složenom proizvodu ili dijagnostika koja zahtijeva posebnu specijalizaciju. 150 225
sat rada servisera sat rada servisera kod popravka tableta i smartphone uređaja, popravak konektora, zamjena ekrana. 150 225
sat rada servisera sat rada servisera kod popravka PC računala, LCD monitori, LCD TV, informatičke opreme i potrošačke elektronike. 200 300
sat rada servisera sat rada servisera, kod popravka prijenosnih računala, serveri, složena računala ili složene opreme. 250 375
izlazak na teren izlazak servisera na lokaciju grad Zagreb 75 110
sat rada servisera teren sat rada servisera, kod popravka informatičke opreme, potrošačke elektronike, prijenosnih računala ili složene opreme,PC, prijenosna računala, LCD TV, serveri, složena računala 300 450
logistički troškovi
skladištenje
ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5,00 Kn za svaki dan skladištenja. 5 5
logistički troškovi
manji paket
trošak dostave za tablete i smartphone uređaje (manji paket) u jednom smjeru 35 35
logistički troškovi
veći paket
trošak dostave za prijenosno računalo, PC ili monitor u jednom smjeru 50 50
logistički troškovi 30kg+ dostava uređaja mase 30 i više kg u jednom smjeru, skladištenje proizvoda kod izvan jamstvenih servisa. 170 170
  • * USLUGA - sat rada servisa se obično odnosi na uslugu za koju je potrebno više sati ili dana testiranja ili dijagnostike
  • * DIJAGNOSTIKA - trošak dijagnostike se ne naplačuje ukoliko korisnik prihvati popravak koji ima opravadanu i prihvatljivu cijenu. Popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 Kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima
  • * HITNI POPRAVCI - popravci kada korisnik zatraži hitan postupak - cijena usluge se uvećava za 50%
  • * Akcijske cijene pojednih usluga koje oglašavamo i nudimo ne obračunavaju se po ovom cjeniku
  • * POPUSTI - ukoliko koristite više naših usluga ili radnih sati tehničara na nih se obračunava popust od 20% na osnovnu cijenu

1) Reklamacija u jamstvenom roku se ostvaruje u ovlaštenom servisu zajedno s kopijom računa, jamstvenim listom, priborom (punjač, baterija, kablovi) te detaljnim opisom kvara, uz obvezno ostavljanje imena i prezimena, adrese, telefona i e-mail adrese korisnika ili vlasnika. O promjeni kontakta dužni ste nas obavijestiti.

2) Svi nedostaci kao što su oštećenja i ogrebotine moraju biti prijavljeni kod slanja proizvoda na servis. Završnu provjeru fizičkih oštećenja obavlja MOJ SERVIS informatika d.o.o. prilikom pregleda proizvoda u statusu dijagnostike. Zadržavamo pravo da odbijemo popravak uređaja prema jamstvenim pravima ukoliko prilikom dijagnostike utvrdimo da je kvar ili oštećenje izazvano korisnikovom greškom, nepravilnom uporabom ili zapuštanjem uređaja, nepridržavanjem uputa o rukovanju, pokušaju samostalnog popravka, višom silom i sl. Uređaje održavajte prema uputi.

3) Trošak i odgovornost dostave uređaja u servis i iz servisa snosi korisnik ili posrednik ako nije drugačije određeno u uvjetima dostave za taj proizvod. Trošak dostave i logistike može biti naplaćen ukoliko je izvršen popravak koji ne podliježe uvjetima za jamstveni popravak prema uvjetima izdanim od proizvođača.

4) Operativni sistemi (Microsoft Windows, ostali programi), programske greške, virusima zaražena računala, instalacija i reinstalacija te podešavanje istih nije pokriveno jamstvenim pravima. Takve usluge pregleda i otklanjanja kvara se posebno naplaćuju prema važećem cjeniku. Održavanje programske opreme i briga o rezervnoj kopiji podatka na računalu je u domeni korisnika uređaja.

5) MOJ SERVIS informatika d.o.o. ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju, mediju ili bilo kojem drugom uređaju koji služi za pohranu podataka. Slijedom toga korisnik je dužan napraviti sigurnosnu kopiju prije dostave uređaja na servis. Usluga spašavanja podataka može biti naplaćena u dogovoru sa korisnikom.

6) U slučaju van jamstvenog popravka, popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 Kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima. U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno očitovanje temeljem ponude i radnog naloga. Na odluku korisnika čekamo 15 kalendarskih dana. Nakon isteka toga roka, proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike, te troškove dostave i skladištenja prema važećem cjeniku.

7) U slučaju kad van jamstveni uređaj dođe na servis s kvarom npr. grafičke kartice ili matične ploče koji uzrokuje smanjenu funkcionalnost računala kao što je blokiranje računala u radu, artefakti po ekranu, prelijevanje boja, pristupa se posebnom dijagnostičkom programu. Ukoliko su kvarovi na npr. grafičkoj kartici ili matičnoj ploči znatni moguć je potpuni prestanak rada uređaja tokom zahvata. MOJ SERVIS informatika d.o.o. u tim slučajevima ne snosi rizik niti odgovornost za takve uzrokovane pojave kvara koji mogu nastupiti tijekom dijagnostike i servisiranja. U slučaju van jamstvenom popravka koji nije uspio ili je stranka odustala od popravka naplaćuje se dijagnostika prema važećem cjeniku. Uvijek radimo zahvate povoljne za korisnika uređaja u najboljoj namjeri. U nekim slučajevima možemo ponuditi otkup uređaja u zamjenu za troškove dijagnostike ili popust kod kupnje novog uređaja.

8) Svi rezervni dijelovi ugrađeni u proizvode kojima je isteklo jamstvo, ostaju u vlasništvu tvrtke MOJ SERVIS informatika d.o.o. do uplate punog iznosa popravka prema izdanoj ponudi ili računu. Uređaje isporučujemo tek po izvršenoj uplati. Zamijenjeni dijelovi uređaja u jamstvu vlasništvo su proizvođača kojem se vraćaju.

9) Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5,00 Kn za svaki dan skladištenja. Za uređaje koji neće biti preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju, ne odgovaramo i mogu biti rashodovani.

10) Korisnik je jasno i unaprijed upoznat sa uvjetima poslovanja na ovoj primci, našoj web stranici ili na upit i smatramo da suglasan s svim uvjetima poslovanja servisa i cijenama servisa prema važećem cjeniku.

PREUZETI UREĐAJ S SERVISA MOGUĆE JE JEDINO UZ PREDOČENJE SERVISNE PRIMKE!

Informacije o dobavljivosti i cijenama rezervnih dijelova možete dobiti upitom na email:


Kako do nas?

Facebook

Postanimo prijatelji!

MOJ IT BLOG - Lajkajte našu Facebook stranicu i među prvima saznajte. Dijelimo sa vama naše znanje, iskustvo, savjete i preporuke iz svijeta informatike.

MOJ IT BLOG savjeti - recenzije - vijesti

Dijelimo sa Vama naše znanje, iskustvo, savjete i preporuke :)