PROVJERA STATUSA

24/7 u proces popravka uređaja

Provjera statusa radnog naloga

Provjerite status popravka, sudjelujete u procesu, zatražite ili odobrite dodatne usluge, komunicirajte s nama - budite informirani.
MOJ RADNI NALOG
Oprostite ali traženi radni nalog ne postoji ili ste upisali krivi podatak u pretragu!

Slanjem upita daješ svoju privolu za primanje više vrsta email obavijesti: newsletteri, personalizirane poruke i automatske info poruke. U svakom trenutku ćeš se moći odjaviti s naše email liste, odnosno s pojedine kategorije email obavijesti. Više o zaštiti tvojih podataka možeš saznati u našoj izjavi o privatnosti podataka. Više o privatnosti podataka

MOJ SERVIS TEAM

Nama je doista stalo do zadovoljstva naših korisnika i kvalitete naših usluga.
2019. godine. ponosno ističemo više od 16 godina uspješnog rada te na tisuće zadovoljnih korisnika čije zadovoljstvo našim pruženim uslugama je i ujedno naš ponos i dokaz predanog rada

Web aplikacija Provjera statusa radnog naloga omogućava uvid u servisni proces i trenutne informacije o statusu dijagnostike i popravka. Prikazani su uvijek svi trenutno ažurirani detalji trenutno obavljene dijagnostike kvara, trenutne logistike i vama potrebne dodatne informacije. Naši tehničari i logistika upisuju promjene statusa, informacije i komentare koji su prikazani u realnom vremenu.
Modul upiti i komentari provjere statusa naloga omogućava vam DVOSMJERNU komunikaciju sa voditeljom servisa i tehničarom koji radi na uređaju te omogućuje da komentirate ili zatražite dodatne informacije i dobijete odgovore i upute.
Sve važne izmjene statusa šaljemo SMS ili email porukama. MOJ SERVIS tim uvijek na raspolaganju svakom korisniku i odgovara na sve upite.
Kontaktirajte i telefonom za dodatne informacije ali imajte u vidu da jednostavno ne stignemo odgovarati na sve vaše telefonske pozive dok radimo na popravcima uređaja. Koristite modul upiti i komentari provjere statusa naloga.
Prosječno trajanje dijagnostike kvara je 1-3 dana a samih servisnih zahvata je 1-20 radnih dana ovisno o dijagnostici, kvaru, modelu uređaja, potrebnoj proceduri reklamacije te narudžbi rezervnih dijelova od proizvođača.
Radno vrijeme servisa je radnim danom 9-17 sati, subotom do 13 sati.

Pratite nas društvenim mrežama

Pretplatite se na naš newsletter, ne propustite novosti i akcije ponuda usluga i proizvoda. U svakom trenutku ćeš se moći odjaviti s naše email liste. Više o privatnosti podataka
🚀 Ubrzaj ♻️ Ohladi ⬆️ Windows nadogradi
SSD + CLEAN & REPAIR + W10 + ESET

Ubrzajte LAPTOP ili PC računalo uz povoljnu uslugu čišćenja hladila i nadogradnju operativnog sustava i antivirusa. Biti će bolji nego kada ste ga kupili. Isplati se! SSD AKCIJA

SSD NADOGRADNJA NAJBOLJE ULAGANJE U VAŠE RAČUNALO DAJTE MU NOVU ŠANSU


Rezerviraj termin odmah!

ICT servisne usluge

Profesionalan, kvalitetan i optimalan popravak uređaja uz najbolji omjer uloženo - dobiveno.

Profi dijagnostika

Naše znanje i iskustvo je sve što trebate. Mi volimo svoj posao. Isprobajte nas!

PICK-UP & RETURN

Nisi iz Zagreba? Nema problema jednostavno naruči dostavu u servis a mi se pobrinemo za ostalo.

Status popravka

24/7 uvid u servisni proces, dijagnostiku i procjenu uz komunikaciju sa našim tehničarima.

PLAĆANJA U PRODAJNOM PROSTORU Ostvarite 5% popusta gotovinom ili uplatom na iznose iznad 1.000 kn
Jednokratno gotovinom ili karticama Maestro, Mastercard, Visa, Diners, Amex ...
Obročno Maestro, Mastercard, Visa Zagrebačka banka beskamatno do 12 rata, min. iznos 500 Kn
Obročno Mastercard, Visa Raiffeisen banka – beskamatno do 12 rata, min. iznos 300 Kn
Obročno Diners ERSTE Card Club – beskamatno do 24 rata
Obročno AMEX PBZ Card American Express – beskamatno do 12 rata
Obročno Maestro i Visa Privredne banka – beskamatno do 12 rata

TRANSAKCIJSKA PLAĆANJA
Uplata po ponudi koju pošaljemo na vašu e-poštu internet bankarstvom ili u pošti, banci, FINI. Svi potrebni podaci za uplatu sa brojem našeg žiro-računa i pozivom na broj nalaze se na ponudi ili web stranici statusa popravka vašeg uređaja. Za izradu ponude potrebni su nam vaši podatci. Naziv tvrtke, ime i prezime, adresa te OIB ukoliko se radi o tvrtki za izradu R1 računa.

PLAĆANJE POUZEĆEM - DOSTAVA
Ukoliko želite i dostavu naručenog potrebno je naznačiti ime, adresu i kontakt broj telefona.
Trošak proizvoda i dostave plaćate pri primitku paketa pouzećem ili po ponudi unaprijed.
Cijena dostave je 35 do 50kn. Po evidentiranoj uplati na našem računu šaljemo vam naručenu robu ili preuzimate osobno kod nas.
Naznačite način isporuke. Šaljemo Overseas dostavom.

Informacije o uslugama

Cjenik usluga i uvjeti poslovanja servisa

Popravci se obračunavaju prema utrošenom vremenu + cijena dijelova i potrošnog materijala prema važećem cjeniku. Sve cijene su sa uključenim PDV-om.
usluga opis cijena hitno
dijagnostika prve složenosti dijagnostika jednostavnog kvara, na smartphone ili tabletu ili kvara na manje složenom proizvodu odnosno proizvodu niske prodajne cijene.  50 75
dijagnostika druge složenosti dijagnostika kvara na PC računalu ili složenom proizvodu koja zahtijeva uporabu testnih dijelova, dijagnostičkih uređaja ili softverskih alata. 100 150
dijagnostika treće složenosti dijagnostika kvara na prijenosnom računalu, LCD TV, serverima ili visoko složenom proizvodu ili dijagnostika koja zahtijeva posebnu specijalizaciju. 150 225
sat rada servisera sat rada servisera kod popravka tableta i smartphone uređaja, popravak konektora, zamjena ekrana. 150 225
sat rada servisera sat rada servisera kod popravka PC računala, LCD monitori, LCD TV, informatičke opreme i potrošačke elektronike. 200 300
sat rada servisera sat rada servisera, kod popravka prijenosnih računala, serveri, složena računala ili složene opreme. 250 375
izlazak na teren izlazak servisera na lokaciju grad Zagreb 75 110
sat rada servisera teren sat rada servisera, kod popravka informatičke opreme, potrošačke elektronike, prijenosnih računala ili složene opreme,PC, prijenosna računala, LCD TV, serveri, složena računala 300 450
logistički troškovi
skladištenje
ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5,00 Kn za svaki dan skladištenja. 5 5
logistički troškovi
manji paket
trošak dostave za tablete i smartphone uređaje (manji paket) u jednom smjeru 35 35
logistički troškovi
veći paket
trošak dostave za prijenosno računalo, PC ili monitor u jednom smjeru 50 50
logistički troškovi 30kg+ dostava uređaja mase 30 i više kg u jednom smjeru, skladištenje proizvoda kod izvan jamstvenih servisa. 170 170
  • * USLUGA - sat rada servisa se obično odnosi na uslugu za koju je potrebno više sati ili dana testiranja ili dijagnostike
  • * DIJAGNOSTIKA - trošak dijagnostike se ne naplačuje ukoliko korisnik prihvati popravak koji ima opravadanu i prihvatljivu cijenu. Popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 Kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima
  • * HITNI POPRAVCI - popravci kada korisnik zatraži hitan postupak - cijena usluge se uvećava za 50%
  • * Akcijske cijene pojednih usluga koje oglašavamo i nudimo ne obračunavaju se po ovom cjeniku
  • * POPUSTI - ukoliko koristite više naših usluga ili radnih sati tehničara na nih se obračunava popust od 20% na osnovnu cijenu

1) Reklamacija u jamstvenom roku se ostvaruje u ovlaštenom servisu zajedno s kopijom računa, jamstvenim listom, priborom (punjač, baterija, kablovi) te detaljnim opisom kvara, uz obvezno ostavljanje imena i prezimena, adrese, telefona i e-mail adrese korisnika ili vlasnika. O promjeni kontakta dužni ste nas obavijestiti.

2) Svi nedostaci kao što su oštećenja i ogrebotine moraju biti prijavljeni kod slanja proizvoda na servis. Završnu provjeru fizičkih oštećenja obavlja MOJ SERVIS informatika d.o.o. prilikom pregleda proizvoda u statusu dijagnostike. Zadržavamo pravo da odbijemo popravak uređaja prema jamstvenim pravima ukoliko prilikom dijagnostike utvrdimo da je kvar ili oštećenje izazvano korisnikovom greškom, nepravilnom uporabom ili zapuštanjem uređaja, nepridržavanjem uputa o rukovanju, pokušaju samostalnog popravka, višom silom i sl. Uređaje održavajte prema uputi.

3) Trošak i odgovornost dostave uređaja u servis i iz servisa snosi korisnik ili posrednik ako nije drugačije određeno u uvjetima dostave za taj proizvod. Trošak dostave i logistike može biti naplaćen ukoliko je izvršen popravak koji ne podliježe uvjetima za jamstveni popravak prema uvjetima izdanim od proizvođača.

4) Operativni sistemi (Microsoft Windows, ostali programi), programske greške, virusima zaražena računala, instalacija i reinstalacija te podešavanje istih nije pokriveno jamstvenim pravima. Takve usluge pregleda i otklanjanja kvara se posebno naplaćuju prema važećem cjeniku. Održavanje programske opreme i briga o rezervnoj kopiji podatka na računalu je u domeni korisnika uređaja.

5) MOJ SERVIS informatika d.o.o. ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju, mediju ili bilo kojem drugom uređaju koji služi za pohranu podataka. Slijedom toga korisnik je dužan napraviti sigurnosnu kopiju prije dostave uređaja na servis. Usluga spašavanja podataka može biti naplaćena u dogovoru sa korisnikom.

6) U slučaju van jamstvenog popravka, popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 Kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima. U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno očitovanje temeljem ponude i radnog naloga. Na odluku korisnika čekamo 15 kalendarskih dana. Nakon isteka toga roka, proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike, te troškove dostave i skladištenja prema važećem cjeniku.

7) U slučaju kad van jamstveni uređaj dođe na servis s kvarom npr. grafičke kartice ili matične ploče koji uzrokuje smanjenu funkcionalnost računala kao što je blokiranje računala u radu, artefakti po ekranu, prelijevanje boja, pristupa se posebnom dijagnostičkom programu. Ukoliko su kvarovi na npr. grafičkoj kartici ili matičnoj ploči znatni moguć je potpuni prestanak rada uređaja tokom zahvata. MOJ SERVIS informatika d.o.o. u tim slučajevima ne snosi rizik niti odgovornost za takve uzrokovane pojave kvara koji mogu nastupiti tijekom dijagnostike i servisiranja. U slučaju van jamstvenom popravka koji nije uspio ili je stranka odustala od popravka naplaćuje se dijagnostika prema važećem cjeniku. Uvijek radimo zahvate povoljne za korisnika uređaja u najboljoj namjeri. U nekim slučajevima možemo ponuditi otkup uređaja u zamjenu za troškove dijagnostike ili popust kod kupnje novog uređaja.

8) Svi rezervni dijelovi ugrađeni u proizvode kojima je isteklo jamstvo, ostaju u vlasništvu tvrtke MOJ SERVIS informatika d.o.o. do uplate punog iznosa popravka prema izdanoj ponudi ili računu. Uređaje isporučujemo tek po izvršenoj uplati. Zamijenjeni dijelovi uređaja u jamstvu vlasništvo su proizvođača kojem se vraćaju.

9) Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5,00 Kn za svaki dan skladištenja. Za uređaje koji neće biti preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju, ne odgovaramo i mogu biti rashodovani.

10) Korisnik je jasno i unaprijed upoznat sa uvjetima poslovanja na ovoj primci, našoj web stranici ili na upit i smatramo da suglasan s svim uvjetima poslovanja servisa i cijenama servisa prema važećem cjeniku.

PREUZETI UREĐAJ S SERVISA MOGUĆE JE JEDINO UZ PREDOČENJE SERVISNE PRIMKE!

Informacije o dobavljivosti i cijenama rezervnih dijelova možete dobiti upitom na email:

Kontaktirajte nas

bratite nam se s povjerenjem i saznajte što sve možemo učiniti za vas

Uputite pitanje, zatražite ponudu ili informacije

Hvala na upitu! Vaša poruka je uspješno poslana!
[SMTP] Error! Internal server error! Žao nam je, pokušajte opet kasnije?
Oprostite ali morate popuniti sva obvezna (*) polja!

INFORMACIJE i UPITI

e-pošta

  • sva tehnička pitanja, statuse radnih naloga, ponude i nabavku rezervnih dijelova
  • zatražite ponude za usluge, računala i opremu
  • općenite informacije upiti, i komunikacija

  • osobno

  • Face to face sa našim prijemnim odjelom – ljubazne i šarmantne kolegice
  • Po potrebi i sa serviserom, voditeljom servisa ili upravom tvrtke
  • MOJ SERVIS Team je na uvijek raspolaganju ;)

    društvene mreže

    MOJ SERVIS je renomirani brand za ICT servisne usluge na Hrvatskom tržištu

    Uspjeh smo postigli predanim radom usmjerenim na zadovoljstvo brojnih klijenata. Svjesni smo da tvrtku i njen ugled čine njeni zaposlenici. Stoga smo ponosni na naš uspjeh i iskustvo a posebno na mladost i energiju našeg tima.

    70000 servisnih zahvata

    Naše znanje i iskustvo je sve što trebate - u 16 godina više od 50.000 popravljenih laptopa
    Naše zadovoljstvo = uspješan popravak + zadovoljan korisnik

    ICT servisne usluge

    Profesionalan, kvalitetan i optimalan popravak uređaja uz najbolji omjer uloženo - dobiveno.

    Profi dijagnostika

    Naše znanje i iskustvo je sve što trebate. Mi volimo svoj posao. Isprobajte nas!

    PICK-UP & RETURN

    Nisi iz Zagreba? Nema problema jednostavno naruči dostavu u servis a mi se pobrinemo za ostalo.

    Status popravka

    24/7 uvid u servisni proces, dijagnostiku i procjenu uz komunikaciju sa našim tehničarima.

    Kako do nas?

    Adresa: Oreškovićeva 55 10010 Novi Zagreb, Sloboština

    Radno vrijeme: Ponedjeljak - Petak: 9 do 17 sati Subota: 9 do 13 sati

    PICK-UP & RETURN - Preuzmi i vrati

    Trebaš popravak? Iz drugog si grada ili nemaš vremena navratiti. Mi šaljemo dostavu :)

    Ukoliko vam treba popravak uređaja a niste iz Zagreba, nema problema, uštedite i vrijeme i novac, pošaljite ga brzom dostavom i ubrzo vam javiti optimalnu procjenu popravka. Jednostavno naručite dostavu vašeg uređaja iz vašeg doma ili tvrke na popravak u MOJ SERVIS sa povratom na vašu adresu Overseas Express kurirskom dostavom

    Kontaktiraj servis ili nazovi odmah 01 6625 939

    Pošalji upit

    Obratite nam se s povjerenjem i saznajte što sve možemo učiniti za vas.

    Pretplatite se na naš newsletter, ne propustite novosti i akcije ponuda usluga i proizvoda.
    U svakom trenutku ćeš se moći odjaviti s naše email liste. Više o privatnosti podataka

    MOJ IT BLOG savjeti - recenzije - vijesti

    Dijelimo sa Vama naše znanje, iskustvo, savjete i preporuke :)