Provjera statusa radnog naloga

Imajte 24/7 uvid u servisni proces popravka vašeg uređaja.

Koristite ovu aplikaciju za uvid u trenutne informacije o statusu popravka, time štedite naše i vaše vrijeme kroz online komunikaciju.
Oprostite ali traženi radni nalog ne postoji ili ste upisali krivi podatak u pretragu!
moj serviser Provjera statusa radnog naloga omogućava uvid u servisni proces. Prikazani su uvijek svi trenutno ažurirani detalji trenutno obavljene dijagnostike kvara, trenutne logistike i vama potrebne dodatne informacije. Naši tehničari i logistika upisuju promjene statusa, informacije i komentare koji su prikazani u realnom vremenu.
Modul upiti i komentari provjere statusa naloga omogućava vam DVOSMJERNU komunikaciju sa voditeljom servisa i tehničarom koji radi na uređaju te omogućuje da komentirate ili zatražite dodatne informacije i dobijete odgovore i upute.
Sve važne izmjene statusa šaljemo SMS ili email porukama. MOJ SERVIS tim uvijek na raspolaganju svakom korisniku i odgovara na sve upite.
Kontaktirajte i telefonom za dodatne informacije ali imajte u vidu da jednostavno ne stignemo odgovarati na sve vaše telefonske pozive dok radimo na popravcima uređaja. Koristite modul upiti i komentari provjere statusa naloga.
Prosječno trajanje dijagnostike kvara je 1-3 dana a samih servisnih zahvata je 1-20 radnih dana ovisno o dijagnostici, kvaru, modelu uređaja, potrebnoj proceduri reklamacije te narudžbi rezervnih dijelova od proizvođača.
Radno vrijeme servisa je radnim danom 9-17 sati, subotom do 13 sati.

Kontaktirajte nas

Obratite nam se s povjerenjem i saznajte što sve možemo učiniti za vas.


Uputite pitanje, zatražite ponudu ili informacije

Hvala na upitu! Vaša poruka je uspješno poslana!
[SMTP] Error! Internal server error! Žao nam je, pokušajte opet kasnije?
Oprostite ali morate popuniti sva obvezna (*) polja!

INFORMACIJE i UPITI komunikacija sa MOJ SERVIS timom

e-pošta

  • sva tehnička pitanja, statuse radnih naloga, ponude i nabavku rezervnih dijelova
  • zatražite ponude za usluge, računala i opremu
  • općenite informacije upiti, i komunikacija

  • osobno

  • Face to face sa našim prijemnim odjelom – ljubazne i šarmantne kolegice
  • Po potrebi i sa serviserom, voditeljom servisa ili upravom tvrtke
  • MOJ SERVIS Team je na uvijek raspolaganju ;)

    društvene mreže

    MOJ SERVIS Informatika pravo ime i mjesto za ICT usluge #WeCanFixIT


    Vršimo kvalitetan i profesionalan popravak svih IT uređaja i modela.
    LAPTOP | PC | SMARTPHONE | TABLET | MONITOR | ... zapravo svašta mi popravimo :)
    MOJ SERVIS TEAM

    Oslonite se na naše znanje, iskustvo i optimalne cijene usluga.
    Mi volimo svoj posao, iskusni smo i znamo da Vam sigurno možemo pomoći ... isprobajte nas :)


    Popravcima: ITC servis, PC, laptop, smartphone, tablet, monitor ... a znamo, možemo, hoćemo i štošta drugo :)
    Dijagnostikom: prepustite nama da ponudimo optimalni trošak popravka uz besplatnu* dijagnostiku kvara Vašeg uređaja!
    Podrškom: uvijek se možete osloniti na nas, naše znanje, iskustvo i upornost
    Održavanjem: predano podržavamo i brinemo za vaš informatički sustav
    Prodajom: ponuda vodećih IT brandova hardvera, softvera i usluga

    Facebook

    Postanimo prijatelji!

    MOJ IT BLOG - Lajkajte našu Facebook stranicu i među prvima saznajte. Dijelimo sa vama naše znanje, iskustvo, savjete i preporuke iz svijeta informatike.

    MOJ IT BLOG savjeti - recenzije - vijesti

    Dijelimo sa Vama naše znanje, iskustvo, savjete i preporuke :)

    Pretplatite se na naš newsletter i budite u toku s našim ponudama i novostima

    Informacije o uslugama

    Cjenik usluga i uvjeti poslovanja servisa


    Cjenik usluga servisa

    Popravci se obračunavaju prema utrošenom vremenu + cijena dijelova i potrošnog materijala prema važećem cjeniku. Sve cijene su sa uključenim PDV-om.
    usluga opis cijena hitno
    dijagnostika prve složenosti dijagnostika jednostavnog kvara, na smartphone ili tabletu ili kvara na manje složenom proizvodu odnosno proizvodu niske prodajne cijene.  50 75
    dijagnostika druge složenosti dijagnostika kvara na PC računalu ili složenom proizvodu koja zahtijeva uporabu testnih dijelova, dijagnostičkih uređaja ili softverskih alata. 100 150
    dijagnostika treće složenosti dijagnostika kvara na prijenosnom računalu, LCD TV, serverima ili visoko složenom proizvodu ili dijagnostika koja zahtijeva posebnu specijalizaciju. 150 225
    sat rada servisera sat rada servisera kod popravka tableta i smartphone uređaja, popravak konektora, zamjena ekrana. 150 225
    sat rada servisera sat rada servisera kod popravka PC računala, LCD monitori, LCD TV, informatičke opreme i potrošačke elektronike. 200 300
    sat rada servisera sat rada servisera, kod popravka prijenosnih računala, serveri, složena računala ili složene opreme. 250 375
    izlazak na teren izlazak servisera na lokaciju grad Zagreb 75 110
    sat rada servisera teren sat rada servisera, kod popravka informatičke opreme, potrošačke elektronike, prijenosnih računala ili složene opreme,PC, prijenosna računala, LCD TV, serveri, složena računala 300 450
    logistički troškovi
    skladištenje
    ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5,00 Kn za svaki dan skladištenja. 5 5
    logistički troškovi
    manji paket
    trošak dostave za tablete i smartphone uređaje (manji paket) u jednom smjeru 35 35
    logistički troškovi
    veći paket
    trošak dostave za prijenosno računalo, PC ili monitor u jednom smjeru 50 50
    logistički troškovi 30kg+ dostava uređaja mase 30 i više kg u jednom smjeru, skladištenje proizvoda kod izvan jamstvenih servisa. 170 170
    • * USLUGA - sat rada servisa se obično odnosi na uslugu za koju je potrebno više sati ili dana testiranja ili dijagnostike
    • * DIJAGNOSTIKA - trošak dijagnostike se ne naplačuje ukoliko korisnik prihvati popravak koji ima opravadanu i prihvatljivu cijenu. Popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 Kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima
    • * HITNI POPRAVCI - popravci kada korisnik zatraži hitan postupak - cijena usluge se uvećava za 50%
    • * Akcijske cijene pojednih usluga koje oglašavamo i nudimo ne obračunavaju se po ovom cjeniku
    • * POPUSTI - ukoliko koristite više naših usluga ili radnih sati tehničara na nih se obračunava popust od 20% na osnovnu cijenu

    UVJETI I ODREDBE POSLOVANJA SERVISA - NAPOMENA KORISNIKU

    ažurirano 01.01.2017.

    1) Dijagnostika kvara na mobitelima i tabletima je besplatna. Za stolna, prijenosna računala, servere te kompleksne uređaje dijagnostika se naplaćuje prema cjeniku usluga. Tijekom procesa dijagnostike, utvrđivanja kvara ili popravka može doći do potpunog okazivanja uređaja, komponenti, memorije ili medija za pohranu podataka. MOJ SERVIS INFORMATIKA d.o.o. se odriče rizika i odgovornosti za nastalu štetu i gubitak podataka.

    2) Svi nedostaci kao što su prijašnji kvarovi, oštećenja i ogrebotine moraju biti prijavljeni od strane korisnika prilikom prijema ili dostave proizvoda u servis. Završnu provjeru fizičkih oštećenja ili nedostataka obavlja MOJ SERVIS prilikom dijagnostike i procesa otklanjanja kvarova. Uređaje održavajte prema uputama i pohranjujte podatke.

    3) Trošak i odgovornost dostave uređaja u servis snosi korisnik ili posrednik ukoliko nije drugačije određeno. Tijekom dostave kuriskim službama paketi su osigurani od strane prijevoznika.

    4) Tehnički zahvati na operativnim sustavima, programima i aplikacijama, otklanjanje sistemske ili programske pogreške, instalacija, optimizacija, dijagnostika, uklanjanje virusa te podešavanje softvera su naše usluge koje se naplaćuju prema važećem cjeniku. Održavanje i ažuriranje programske opreme i briga o rezervnoj kopiji podatka je u domeni korisnika uređaja. MOJ SERVIS zadržava pravo da obavi uslugu instalacije operativnih sustava, aplikacija i programskih paketa u svrhu otkanjanja nedostataka ili na zahtjev korisnika. Odgovornost za pravilno licenciranje i poštovanje autorskih prava je na korisniku ili vlasniku uređaja.

    5) MOJ SERVIS ne odgovara za pohranjene podatke i programsku opremu na računalu ili bilo kojem mediju ili uređaju za pohranu i prijenos podataka. Korisnik je dužan prema svom nahođenju i potrebama napraviti sigurnosnu kopiju važnih podatka prije dostave uređaja na servis. Usluga spašavanja podataka može biti će naplaćena u dogovoru sa korisnikom i prema važećem cjeniku.

    6) U slučaju zahtjeva za vanjamstveni popravak, zahvate do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima.U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno, usmeno ili elektronsko očitovanje temeljem ponude i/ili dijagnostike navedne u radnom nalogu. Na odluku korisnika čekamo do 15 kalendarskih dana.Nakon isteka tog roka, proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova obavljene dijagnostike kvara te troškove dostave i/ili skladištenja prema važećem cjeniku.

    7) U slučaju kada se uređaj dostavi u servis s kvarom npr. grafičke kartice i/ili matične ploče koji uzrokuje smanjenu funkcionalnost računala kao što je blokiranje ili spontano gašenje računala u radu odnosno vidljivim simptomima kao: artefakti u prikazu, prelijevanje boja i sl. pristupa se posebnom dijagnostičkom zahtjevnom procesu.Ukoliko je kvar elektronike i sklopova znatan tijekom procesa otkanjanja ili dijagnostike istog moguć je potpuni prestanak rada uređaja. MOJ SERVIS u tim slučajevima ne snosi rizik niti odgovornost za popratne dodatne kvarove koji mogu nastupiti tijekom dijagnostike i servisiranja. U slučaju vanjamstvenog popravka koji nije uspio ili je stranka odustala od popravka naplaćuje se dijagnostika prema važećem cjeniku. Uvijek radimo zahvate najopimalnije za korisnika i u najboljoj namjeri. U slučaju neisplativog popravka nudimo i otkup uređaja u zamjenu za troškove dijagnostike i/ili popust kod kupnje novog uređaja..

    8) Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka, dijagnostike i ponude servisa naplaćujemo skladištenje uređaja u iznosu od 5,00Knza svaki dan skladištenja. Za uređaje koji nisu preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju ne odgovaramo te biti rashodovani ili reciklirani a dijelovi korišteni za pokriće troškova.

    9) Korisnik je jasno i unaprijed upoznat sa uvjetima poslovanja na ovoj primci, našoj web stranici ili na upit te time smatramo da je suglasan sa svim uvjetima poslovanja i cijenama servisa prema važećem cjeniku.

    PREUZETI UREĐAJ S SERVISA MOGUĆE JE JEDINO UZ PREDOČENJE SERVISNE PRIMKE!

    Potrebne dodatne informacije o uvjetima i cijenama naših usluga možete dobiti upitom na email: