Trebaš popravak? Nema problema. Mi šaljemo dostavu :)

Brza kurirska dostava uređaja u servis iz vašeg doma ili tvrtke

SERVIS PICK-UP & RETURN USLUGA

Ukoliko vam treba popravak uređaja a niste iz Zagreba, nema problema, uštedite i vrijeme i novac, pošaljite ga brzom dostavom i ubrzo vam javiti optimalnu procjenu popravka. Ovdje jednostavno naručite dostavu vašeg uređaja na popravak u MOJ SERVIS sa povratom na vašu adresu Overseas Express kurirskom dostavom

NARUČI DOSTAVU U SERVIS

Brzo i jednostavno naruči dostavu uređaja u servis

Popuni obrazac, pripremi paket i kurir ga preuzima isti ili drugi dan. Uštedite i vrijeme i novac, ubrzo ćemo vam javiti procjenu najoptimalnijeg popravka i dodatne savjete.

DIJAGNOSTKA & POPRAVAK

Nudimo optimalnu cijenu usluge iskusnih IT tehničara

Imajte 24/7 uvid u trenutni status popravka i komunikaciju. Brza i profesionalna usluga uz najbolji omjer uloženo/ dobiveno u to se možete pouzdati.

DOSTAVA U VAŠ DOM / TVRTKU

Trošak usluge popravka jednostavno plati on-line ili pouzećem pri dostavi. Uštedi uz našu stalnu podršku, popust i bonus ponude. Jamčimo 100% za uslugu i jamstvo zadovoljstva ili vraćamo novac... isprobajte nas :)

Unesite vaše podatke za Pick-up & Return uslugu dostave
  • Ovaj obrazac možete koristiti za narudžbu dostave bilo kojeg vašeg uređaja za koji želite da obavimo popravak.
  • Trošak dostave za prijenosno računalo, PC ili monitor iznosi 50kn a za tablete i smartphone uređaje (manji paket) 35kn u jednom smjeru. Trošak dostave će biti dodan cijeni obavljene usluge.
  • Nakon dostave u servis detalje servisnog procesa možete pratiti i komentirati u našoj aplikaciji Provjera statusa radnog naloga
  • Adresa - sa koje šaljete uređaj
    Podatci o uređaju
    Opis kvara *
    Potvrda uvjeta i odredbi za dostavu i uslugu servisa
    Hvala na upitu! Vaša zahtjev za dostavu je zaprimljen, očekujte kurira dostave uskoro!
    [SMTP] Error! Internal server error! Žao nam je, pokušajte opet kasnije?
    Oprostite ali morate popuniti sva obvezna (*) polja!
    VAŽNE INFORMACIJE!
    MOJ SERVIS nije ovlašteni servisni partner za PRESTIGIO I TOSHIBA proizvođače.
    Ukoliko imate uređaje tih marki molimo da kontaktirate ovlaštene servise za dostavu i jamstvene servisne procedure.
    PRESTIGIO Prestigio Service Centers in Hrvatska TOSHIBA OVLAŠTENI DAVATELJ USLUGA

    Moj IT Blog Dijelimo sa vama naše znanje, iskustvo, savjete i preporuke :)

    ODREDBE I UPUTE ZA DOSTAVU
    Prije nego popunite ovaj obrazac pripremite paket pridržavajući se ovih uputa.

    ŠTO MORAM POSLATI?
    Priložite uređaj, bateriju, punjač, račun i opis kvara. Nemojte slati samo punjače, baterije ili tvrde diskove bez uređaja nego obavezno pošaljite kompletan uređaj s opremom kako ste ga i kupili.

    Nakon popune obrasca budite spremni da kurir dostave preuzme paket u sljedećih 1 do 2 dana ako ste odabrali da mi uputimo dostavu ili osobno kontaktirajte Overseas Express da dogovorite termin preuzimanja.
    Overseas Express Hrvatska

    Za sva pitanja dostave možete se obratiti u Overseas Express službu za korisnike na besplatni telefon 0800 33 66 33 ili na broj 01 3454 555, http://www.overseas.hr/ContactUs

    PAKIRANJE I ZATVARANJE PAKETA Pošiljatelj je obavezan pakirati pošiljku tako da zaštiti: njezin sadržaj, druge pošiljke i radnike koji rukuju s pošiljkom. Pod pakiranjem pošiljke podrazumijeva se stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju, kovčeg i sl.) zbog sprječavanja oštećenja ili umanjenja njenog sadržaja ili sadržaja drugih pošiljaka za vrijeme transporta. Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti pošiljke te uvjetima i duljini relacije na koju se prenosi!
    Ukoliko šaljete više uređaja oni moraju biti pojedinačno upakirani u čvrstu kutiju ispunjenu odgovarajućim zaštitnim materijalom kao što su stiropor, papir i slično, a koji će spriječiti oštećenje sadržaja. Takva pošiljka na pakiranju mora imati istaknutu naljepnicu s natpisom "PAZI LOMLJIVO". Laptop je poželjno ukoliko nemate originalno pakovanje zajedno sa torbicom upakirati u dodatnu kutiju.

    Šaljete kompjutore, mobitele, audio ili video opremu? Upute kako ju zaštititi?

    Nazovi odmah 01 6625 939 i ostvari 10% uštede na uslugu servisa!

    Vaš broj kupona za popust na uslugu servisa

    ICT servisne usluge

    Profesionalan, kvalitetan i optimalan popravak uređaja uz najbolji omjer uloženo / dobiveno u to se možete pouzdati.

    Besplatna dijagnostika

    Na usluge dajemo 100% jamstvo zadovoljstva… ili vraćamo novac. Mi volimo svoj posao ... isprobajte nas :)

    PICK-UP & RETURN

    Brzo i jednostavno naruči dostavu uređaja u servis. Popuni obrazac, pripremi paket a mi se brinemo za ostalo :)

    Status popravka

    Imate 24/7 uvid u servisni proces, dijagnostiku, procjenu uz komunikaciju sa tehničarem koji radi na vašem uređaju.

    MOJ IT BLOG savjeti - recenzije - vijesti

    Dijelimo sa Vama naše znanje, iskustvo, savjete i preporuke :)

    Pretplatite se na naš newsletter i budite u toku s našim ponudama i novostima

    Informacije o uslugama

    Cjenik usluga i uvjeti poslovanja servisa


    Cjenik usluga servisa

    Popravci se obračunavaju prema utrošenom vremenu + cijena dijelova i potrošnog materijala prema važećem cjeniku. Sve cijene su sa uključenim PDV-om.
    usluga opis cijena hitno
    dijagnostika prve složenosti dijagnostika jednostavnog kvara, na smartphone ili tabletu ili kvara na manje složenom proizvodu odnosno proizvodu niske prodajne cijene.  50 75
    dijagnostika druge složenosti dijagnostika kvara na PC računalu ili složenom proizvodu koja zahtijeva uporabu testnih dijelova, dijagnostičkih uređaja ili softverskih alata. 100 150
    dijagnostika treće složenosti dijagnostika kvara na prijenosnom računalu, LCD TV, serverima ili visoko složenom proizvodu ili dijagnostika koja zahtijeva posebnu specijalizaciju. 150 225
    sat rada servisera sat rada servisera kod popravka tableta i smartphone uređaja, popravak konektora, zamjena ekrana. 150 225
    sat rada servisera sat rada servisera kod popravka PC računala, LCD monitori, LCD TV, informatičke opreme i potrošačke elektronike. 200 300
    sat rada servisera sat rada servisera, kod popravka prijenosnih računala, serveri, složena računala ili složene opreme. 250 375
    izlazak na teren izlazak servisera na lokaciju grad Zagreb 75 110
    sat rada servisera teren sat rada servisera, kod popravka informatičke opreme, potrošačke elektronike, prijenosnih računala ili složene opreme,PC, prijenosna računala, LCD TV, serveri, složena računala 300 450
    logistički troškovi
    skladištenje
    ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5,00 Kn za svaki dan skladištenja. 5 5
    logistički troškovi
    manji paket
    trošak dostave za tablete i smartphone uređaje (manji paket) u jednom smjeru 35 35
    logistički troškovi
    veći paket
    trošak dostave za prijenosno računalo, PC ili monitor u jednom smjeru 50 50
    logistički troškovi 30kg+ dostava uređaja mase 30 i više kg u jednom smjeru, skladištenje proizvoda kod izvan jamstvenih servisa. 170 170
    • * USLUGA - sat rada servisa se obično odnosi na uslugu za koju je potrebno više sati ili dana testiranja ili dijagnostike
    • * DIJAGNOSTIKA - trošak dijagnostike se ne naplačuje ukoliko korisnik prihvati popravak koji ima opravadanu i prihvatljivu cijenu. Popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 Kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima
    • * HITNI POPRAVCI - popravci kada korisnik zatraži hitan postupak - cijena usluge se uvećava za 50%
    • * Akcijske cijene pojednih usluga koje oglašavamo i nudimo ne obračunavaju se po ovom cjeniku
    • * POPUSTI - ukoliko koristite više naših usluga ili radnih sati tehničara na nih se obračunava popust od 20% na osnovnu cijenu

    UVJETI POSLOVANJA SERVISA - NAPOMENA KORISNIKU

    1) Reklamacija u jamstvenom roku se ostvaruje u ovlaštenom servisu zajedno s kopijom računa, jamstvenim listom, priborom (punjač, baterija, kablovi) te detaljnim opisom kvara, uz obvezno ostavljanje imena i prezimena, adrese, telefona i e-mail adrese korisnika ili vlasnika. O promjeni kontakta dužni ste nas obavijestiti.

    2) Svi nedostaci kao što su oštećenja i ogrebotine moraju biti prijavljeni kod slanja proizvoda na servis. Završnu provjeru fizičkih oštećenja obavlja MOJ SERVIS informatika d.o.o. prilikom pregleda proizvoda u statusu dijagnostike. Zadržavamo pravo da odbijemo popravak uređaja prema jamstvenim pravima ukoliko prilikom dijagnostike utvrdimo da je kvar ili oštećenje izazvano korisnikovom greškom, nepravilnom uporabom ili zapuštanjem uređaja, nepridržavanjem uputa o rukovanju, pokušaju samostalnog popravka, višom silom i sl. Uređaje održavajte prema uputi.

    3) Trošak i odgovornost dostave uređaja u servis i iz servisa snosi korisnik ili posrednik ako nije drugačije određeno u uvjetima dostave za taj proizvod. Trošak dostave i logistike može biti naplaćen ukoliko je izvršen popravak koji ne podliježe uvjetima za jamstveni popravak prema uvjetima izdanim od proizvođača.

    4) Operativni sistemi (Microsoft Windows, ostali programi), programske greške, virusima zaražena računala, instalacija i reinstalacija te podešavanje istih nije pokriveno jamstvenim pravima. Takve usluge pregleda i otklanjanja kvara se posebno naplaćuju prema važećem cjeniku. Održavanje programske opreme i briga o rezervnoj kopiji podatka na računalu je u domeni korisnika uređaja.

    5) MOJ SERVIS informatika d.o.o. ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju, mediju ili bilo kojem drugom uređaju koji služi za pohranu podataka. Slijedom toga korisnik je dužan napraviti sigurnosnu kopiju prije dostave uređaja na servis. Usluga spašavanja podataka može biti naplaćena u dogovoru sa korisnikom.

    6) U slučaju van jamstvenog popravka, popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 Kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima. U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno očitovanje temeljem ponude i radnog naloga. Na odluku korisnika čekamo 15 kalendarskih dana. Nakon isteka toga roka, proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike, te troškove dostave i skladištenja prema važećem cjeniku.

    7) U slučaju kad van jamstveni uređaj dođe na servis s kvarom npr. grafičke kartice ili matične ploče koji uzrokuje smanjenu funkcionalnost računala kao što je blokiranje računala u radu, artefakti po ekranu, prelijevanje boja, pristupa se posebnom dijagnostičkom programu. Ukoliko su kvarovi na npr. grafičkoj kartici ili matičnoj ploči znatni moguć je potpuni prestanak rada uređaja tokom zahvata. MOJ SERVIS informatika d.o.o. u tim slučajevima ne snosi rizik niti odgovornost za takve uzrokovane pojave kvara koji mogu nastupiti tijekom dijagnostike i servisiranja. U slučaju van jamstvenom popravka koji nije uspio ili je stranka odustala od popravka naplaćuje se dijagnostika prema važećem cjeniku. Uvijek radimo zahvate povoljne za korisnika uređaja u najboljoj namjeri. U nekim slučajevima možemo ponuditi otkup uređaja u zamjenu za troškove dijagnostike ili popust kod kupnje novog uređaja.

    8) Svi rezervni dijelovi ugrađeni u proizvode kojima je isteklo jamstvo, ostaju u vlasništvu tvrtke MOJ SERVIS informatika d.o.o. do uplate punog iznosa popravka prema izdanoj ponudi ili računu. Uređaje isporučujemo tek po izvršenoj uplati. Zamijenjeni dijelovi uređaja u jamstvu vlasništvo su proizvođača kojem se vraćaju.

    9) Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5,00 Kn za svaki dan skladištenja. Za uređaje koji neće biti preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju, ne odgovaramo i mogu biti rashodovani.

    10) Korisnik je jasno i unaprijed upoznat sa uvjetima poslovanja na ovoj primci, našoj web stranici ili na upit i smatramo da suglasan s svim uvjetima poslovanja servisa i cijenama servisa prema važećem cjeniku.

    PREUZETI UREĐAJ S SERVISA MOGUĆE JE JEDINO UZ PREDOČENJE SERVISNE PRIMKE!

    Informacije o dobavljivosti i cijenama rezervnih dijelova možete dobiti upitom na email:

    >